Met het SEO Standaard pakket monitoren wij meerdere zoekwoorden. Hier gaan wij ook pro-actief mee aan de slag in de twee SEO uren die er elke maand bij zitten . Denk hierbij ook aan het aanmaken en optimaliseren van blogs en SEO landingspagina’s voor bepaalde plaatsnamen of specifieke producten en diensten. Ook de standaard SEO werkzaamheden vallen binnen dit pakket.
Extra content voor meer zichtbaarheid
Met SEO Standaard ga je nog een stap verder dan je concurrenten. Je positie in Google is erg belangrijk, helemaal omdat er in jouw bedrijfstak meerdere ondernemers zijn die dezelfde werkzaamheden uitvoeren of dienst leveren. Door extra landingspagina’s met bijvoorbeeld plaatsnamen aan te maken, blogs te schrijven of een uitgebreide FAQ op te stellen verbreed je het zoekgebied waarin je gevonden wordt en kunnen meerdere zoektermen verwerkt worden.
Linkbuilding
Door links uit te wisselen met sites die al een hoog aanzien hebben bij Google krijgt jouw site ook meer waarde. Dit noemen we linkbuilding. Met simpel links ruilen met andere sites redden we het vandaag de dag niet meer. Dit moet met beleid gebeuren en ook worden uitgesmeerd over meerdere momenten. Allemaal om te voorkomen dat je een penalty van Google krijgt waardoor je juist met je site zakt in plaats van stijgt. Binnen het SEO Standaard pakket gaan wij aan de slag met linkbuilding voor jouw website waardoor je website meer autoriteit krijgt en dus hoger in de zoekresultaten verschijnt.
Werkzaamheden SEO Standaard €175,- p/m
- Monitoring meerdere zoekwoorden
- Pro-actief de website optimaliseren
- Aanmelden Google (Search Console)
- Aanmaken XML map
- Google Snippets onderhouden
- 2 uur SEO werkzaamheden per maand
- Uitgebreid bedrijfsprofiel op AlleOndernemers.nl
SEO Basis in combinatie met een nieuwe site
Een nieuwe site laten bouwen in combinatie met het SEO Basis pakket levert voordelen op. Hierbij raden wij het laten uitvoeren van een zoekwoorden onderzoek aan. Hierdoor kunnen we bepalen of het zoekwoord wat we in de gehele site laten terugkomen wel de juiste is. Zoekt jouw klant bijvoorbeeld op een ‘bestratingsbedrijf’ of is het juist ‘stratenmaker’ waar de meeste zoekacties op zijn gebaseerd?
Na het bepalen van het juiste zoekwoord, gaan we dit verwerken en toepassen tijdens de bouw van de nieuwe website. Pagina’s afbeeldingen en links worden voorzien van het gezamenlijk bepaalde zoekwoord. Ook de extra landingspagina’s richten we op dit zoekwoord in voor meer vindbaarheid.